zaterdag 23 juli 2016

Bitch



Ik heb altijd wel rozen staan van deze of gene, mooie bloemen zijn dat. Maar de seks die daarop volgen moet, vind ik oppervlakkig. De rozen fluisteren dat ze het menen, het menen, tot ze verleppen.  Ik ben te beklagen want ik meen het niet. De jongens hebben allemaal hetzelfde eigenschappenpakket, er zitten zelfs geen foutjes bij. Ik zou wel eens van iemand willen houden. Hoor wie het zegt, men noemt mij bitch. Dat moet ik wel zijn want ik woon alleen en ben eigenlijk wel mooi. Mijn generatie zal gemiddeld negentig jaar worden en dat ik bijna een eeuw zal leven zonder van iemand gehouden te hebben, dat is mijn angst.
Een leventje voor de mooiigheid is in het geniep een zwaar leven.

Uit: Sleur is een roofdier 
D. Hooijer
Rainbow pockets

Geen opmerkingen:

Een reactie posten